miercuri, 23 aprilie 2014

Top 5 Wednesday - Top Book to Movie

Sal'tare!

Aproape ca ziua s-a terminat si eu tot n-am reusit sa fac postul, chiar daca stiam ca va fi unul scurt. Insa m-am apucat sa revad un serial si... m-a luat valul, asa ca am vazut episod dupa episod si tot asa. Acum am luat o mica pauza. Saptamana aceasta vorbim despre ecranizari, acele filme care ofera o alta viziune asupra unor carti preferate ale noastre sau carti pe care nu le-am citit. Sunt si nu sunt fana a ecranizarilor, pentru ca de cele mai multe ori prefer sa-mi pastrez propria viziune asupra unei carti. Dar ca sa nu fiu rea :)) mai arunc si o privire peste film. (dar doar dupa ce-am citit cartea)

Topul meu (in ordine aleatorie):

- Divergent

- Vampire Academy

- City of Bones

- Extremely Loud & Incredibly Close

- Cloud Atlas


Voi ce ecranizari ati include intr-un top? Chiar daca n-ati citit cartea.

0 comentarii: