sâmbătă, 15 februarie 2014

Top 5 Wednesay - Favorite Couples

Sal'tare!

Stiu ca am intarziat si ca azi e sambata si nu miercuri, insa am fost prinsa intre examene, apoi cand am avut timp, m-am simtit prea obosita ca sa postez ceva coerent, si tot asa. Mai am 3 examene si scap. Nu sunt multumita de mine ca m-am lasat pe tanjeala, nici macar n-am citit mare lucru pana acum, luna aceasta, insa sper sa-mi revin. 

Deci, tema de saptamana aceasta a fost sa prezentam/vorbim despre 5 cupluri care ne plac din carti. Sincer, eu nu pot sa aleg, pentru ca-n fiecare carte imi place un cuplu, pentru el in esenta, si nu obisnuiesc sa fac comparatii. Pana la urma am ales, dar chiar nu o sa va zic nimic despre ei, n-as vrea, pentru ca daca le-am ales deja se intelege ca-i ador pe oamenii astia, ca-mi plac tare mult si ca relatia dintre ei e extraordinara. Asa ca, fara nicio ordine:

1. June si Day din Legend trilogy

2. Alina si Intunecatul/Darkling din Regatul umbrelor/Shadow and Bone

3. Dimitri si Rose din Academia Vampirilor

4. Chloe si Derek din Fortele Raului Absolut

5.Hazel si Augustus din TFIOS 


Pentru mine acest top 5 a fost cel mai greu de facut, pentru ca, asa cum am mai zis nu fac comparatie intre cupluri si mai ales nu prea le tin minte:)) *shame on me*, decat foarte greu. Problema asta merge si la titlurile cartilor, iti pot povesti orice despre o carte, dar ii uit titlul. Sau cum le cheama pe personajele principale:)). Deh, am memorie selectiva. Desi la cat citesc, ar fi imposibil sa tin atatea minte. 

Daca va place ideea de top, daca va plac ideile atunci v-astept pe grup aici .

0 comentarii: