duminică, 1 septembrie 2013

Weekly Reading #10


Sal'tare! A trecut si august si recunosc ca am citit mai mult in prima parte a lunii, decat in rest. M-a apucat un fel de lene si decat sa citesc doar ca sa ma aflu in treaba am zis ca mai bine nu. In total am citit 19 carti, unele foarte bune, altele bunicele. 


Captura ^ este facuta de pe goodreads, asa ca daca vreti sa aflati in ce ordine le-am citit va uitati din partea dreapta, de jos. 

Pana luna viitoare cand ne vedem va urez lectura placuta, iar eu probabil ma voi fi cufundat in stand-alone/s. Am hotarat sa iau un fel de pauza de la serii si trilogii pentru ca mintea mea are nevoie de asta, cred ca trebuie sa stie ca mai exista si carti ce nu se intind la infinit. Voi ce-ai mai citit? Ce mai cititi?

1 comentarii:

Ale Criss spunea...

Doamne, cate carti! Felicitari! Am citit si eu cateva dintre ele