joi, 6 martie 2014

EU, SI MAI HAIOS! (Cartea a doua din seria O POVESTE DIN GENERALA) de James Patterson - Nou la editura Corint

    
Disponibil din: Mar 17, 2014

Sunt Jamie Grimm! Veniţi să mă vedeţi, să râdeţi cu mine în acest montagne russe care este Generala! 

Însoţiţi-mă la concursul Cel mai amuzant copil comedian de pe Planetă! O să fiţi uluiţi să vedeţi că nu mă las impresionat de atenţia insistentă pe care mi-o arată mii de admiratoare! Sau, mă rog, aşa ceva... 

Cei din jurul meu mă consideră haios. Dar când lucrurile au o miză mare, SUNT ŞI MAI HAIOS

Un munte de... relaxare!” – Booklist 

„Umor din belşug... care maschează durerea personală – o dovadă de putere interioară în faţa tragediei.” – Publishers Weekly 

„[Autorii] reuşesc să combine în mod echilibrat umorul lui Jamie cu intriga tragică a naraţiunii.” – Kirkus Reviews 

0 comentarii: