sâmbătă, 14 aprilie 2012

Mai devreme

Sal'tare!

O sa incep prin a spune ca momentan sunt dezamagita. Desi raspunsurile voastre au venit repede la intrebarea daca vreti concurs acum intarzie sa apara inscrierile, dar sa zicem ca toata lumea e ocupata cu sarbatoarea de Pasti si n-ati avut timp. Sau gandesc eu prea repede si cer multe intr-un timp scurt.  Insa eu o sa continui sa postez si sa aplic din micile "suprize" ale concursului.Mai voiam sa anunt ca eu plec astazi si ma intorc luni sau cam asa; astfel va ramane Carmine sa se ocupe de blog si sa va tina companie. Speram sa va placa!



Si chiar daca e mai devreme, asa cum zice titlul eu va urez deja Paste fericit! Multa sanatate si clipe frumoase alaturi de cei dragi!

4 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Paste fericit fetelor ! >:D<

!Melamine spunea...

Paste fericit tuturor!! Sa va aduca iepurasul tot ce doriti :)

Simona spunea...

Hristos a Inviat!
Sunt sigura ca multi au fost ocupati cu Pastele, unii find chiar plecati la tara sau mai stiu eu :D Sper sa se mai inscrie lume. Rabdare, rabdare ^^

Diana spunea...

Si uite cum a mai trecut un Paste.