luni, 9 aprilie 2012

Leapsa

M-am gandit sa postez o leapsa. Aceasta este "luata cu imprumut" de la Niahara . O poate imprumuta oricine doreste.


1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Indoi paginile extrem de rar. Cel mai mult folosesc or semnul propriu-zis al cartii or foi, pixuri, orice altceva.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Nu, n-am primit nicio carte cadou in ultimul timp, insa am cumparat, deci nu se pune.

3. Citiţi în baie?
Nu.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Da, am in minte aceasta idee. Pana acum am idei pentru patru carti, insa am nevoie de timp sa le si pun in aplicare.

5. Care este cartea preferată?
Greu de spus, dar as numi cateva: Angelologia, Omul invizibil, Fata de hartie, Vei fi acolo? , Ingerii mortii, Parfumul. Iar dintre seriile ce le-am citit pana acum as aminti Academia Vampirilor si Vampirii din Morganville, desi inca nu le-am terminat.

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Nu m-am apucat inca sa recitesc carti pentru ca mai am multe de citit si niciodata n-am ajuns intr-un punct in care sa nu mai am ce lectura.

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Unii din ei nu mai traiesc din pacate, dar vorbind de cei inca in viata mi-ar face mare placere sa discut cu dansii. Insa in fata unor asemenea oameni nu prea-ti vine sa vorbesti, ci sa te bucuri ca esti acolo si sa-i asculti.

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, imi place sa vorbesc despre ce citesc, insa doar cu anumite persoane care stiu ca apreciaza lectura la fel ca mine.

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
In primul rand descrierea ce o insoteste, autorul daca stiu ca am mai citit de la el/ea si mi-a placut, ideea ce o ilustreaza, parerea unui prieten ce a citit cartea si reuseste sa ma convinga, curiozitatea.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Sunt destule carti ce-ar trebui citite, insa imi vin in minte Cel mai iubit dintre pamanteni, Cismigiu & COMP, Romanul adolescentului miop, Parinti si copii de Turgheniev si multe altele.

11. Care este locul preferat pentru lectură?
Cel mai des se intampla sa citesc pe scaunul de la birou si foarte rar  in pat.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Depinde. Unele carti le citesc ascultand muzica cu volumul la minim, iar la altele simt nevoia de liniste.

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da, dar prefer cartile pe care le pot tine in mana si simti coperta si foile.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Citesc atat carti luate de la biblioteca, prieteni cat si cumparate. Mi se pare un pic imposibil sa ai toate cartile pe care vrei sa le citesti.

15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
O carte pentru mine reprezinta un portal catre diferite lumi, o evadare dulce, un izvor de sentimente, personaje si ganduri. Dar sunt si carti care iti deschid ochii si poti invata din greselile personajelor ca sa nu le patesti tu personal.

Pzzike

4 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Dragute raspunsurile :)
Eu intotdeauna am nevoie de liniste..

!Melamine spunea...

In mare parte si eu as fi raspuns cam la fel :))

Simona spunea...

Preluasem si eu aceasta leapsa :D Foarte frumoase raspunsurile. ultimul mi-a placut in mod special

Diana spunea...

Daca nu am liniste cand citesc o carte, nu o inteleg