joi, 19 aprilie 2012

RECENZIE - Cele TRE1SPR3ZECE motive de Jay Asher

Descriere:

Nu poţi privi viitorul
Nu te poţi întoarce în trecut
Poţi afla secretul doar
…apăsând butonul „Play”.

CLAY JENSEN nu vrea să ştie nimic despre casetele pe care le-a înregistrat Hannah Baker. Hannah a murit. Şi secretele ei ar trebui îngropate odată cu ea.

Dar vocea acesteia îi spune că numele lui se regăseşte pe casete – şi că, într-un fel, el este responsabil de moartea ei.

Pe tot parcursul nopţii, Clay ascultă înregistrările. Merge pe urmele indicaţiilor lăsate de Hannah, prin orăşelul în care locuieşte… şi ceea ce descoperă îi va schimba viaţa pentru totdeauna.

RECENZIE: 

De la primele pagini n-am stiut la ce sa ma astept tinand cont de ideea carti si pe tot parcursul volumul n-am stiut ce sa cred. Mi s-a parut interesant cum autorul a scris cartea, cum gandurile lui Hannah se intrepatrund cu cele ale lui Clay si cum prin intermediul casetelor pana la urma avem doua perspective. Caci in timp ce Hannah vorbeste, Clay comenteaza pe margine si am putut sa observ cum fiecare a avut un alt gand intr-o anumita privinta sau intr-un moment.

 Chiar ma gandeam atat cand am auzit prima data de carte, dar si cand m-am apucat de ea care ar putea fi cele 13 motive care au convins-o pe Hannah sa renunte la viata si cred ca am avut asteptari prea mari. 
Nu zic ca aceasta carte nu e buna sau nu e bine scrisa, caci am zis mai sus ca mi-a placut constructia si stilul autorului, dar de la mine pentru motivele alea are un minus. Adica eu daca as fi fost in locul ei nu m-as fi sinucis pentru ce-a considerat ea asa de grav. 

Dar poate ea a fost mai sensibila si acele motive chiar au capatat acea umbra uriasa in mintea si viata ei. Nu e o carte uimitoare sau care sa te lase cu gura cascata, dar nici una pe langa care sa treci si s-o numesti plictisitoare sau fara rost. E o carte ok, scrisa bine, gandita bine, dar repet, acele motive pe mine nu prea m-au convins. Eu v-o recomand, o lectura usoara, dar putin diferita.

4/5

5 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Eu am citit-o si mi-a placut enooorm :x nu stiu ce m-a atras la ea, dar a fost speciala.
Interesant punctul tau de vedere.

!Melamine spunea...

Mi se pare o carte foarte buna :D Dar trebuie sa mai astepte putin pana ii vine randul :))

Simona spunea...

Eu nu am citit cartea insa chiar sunt curioasa ce motive au impins-o la sinucidere. Si intr-adevar ma astept la niste motive care nu sunt bine intemeiate :)) Frumoasa recenzia!

Diana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Diana spunea...

Cartea este minunata cu siguranta merita citita.