marți, 8 octombrie 2024

RECENZIE - Clubul de carte secret al domnilor de Lyssa Kay Adams

Bine ai venit la clubul de carte secret al domnilor!

Prima regulă a clubului de carte: nu vorbești niciodată despre clubul de carte!

Căsătoria lui Gavin Scott, unul dintre cei mai buni jucători de baseball ai echipei Nashville Legends, se confruntă cu probleme majore. De curând, bărbatul a descoperit un secret umilitor: nu a reușit niciodată să își satisfacă soția în pat. Când Gavin își pierde calmul la aflarea cumplitei vești și pleacă de acasă, aceasta este ultima picătură care umple paharul unei relații și așa tensionate. Thea cere divorțul, iar soțul ei își dă seama că și-a lăsat mândria și frica să-l învingă.

Tulburat și totodată disperat să recâștige dragostea femeii pe care o iubește din toată inima, Gavin găsește ajutor unde nici nu se gândea: printre membrii unui club de carte secret format din cei mai forțoși bărbați din Nashville. Cu ajutorul sfaturilor împrumutate dintr-un roman de dragoste siropos, băieții îl antrenează pe Gavin să-și salveze căsnicia. Totuși, va fi nevoie de mult mai mult decât de cuvinte dulci și gesturi cavalerești pentru ca acest nefericit Romeo să recâștige încrederea soției sale.

Cine ar fi crezut că o carte aleasă într-o doară și începută de dimineață avea să fie una pe care aveam s-o citesc pe nerăsuflate toată ziua și care mi-a plăcut îngrozitor de mult? Eu în niciun caz! Și zic asta fiindcă rar citesc romance și și mai rar e ceva care să îmi placă cu adevărat și să mă facă să simt ceva. Dar asta a reușit să mă facă să m-abțin cu greu din a râde în hohote în timp ce citeam în pauza de masă, dar și să mă bucur sau să mă întristez, fiind alături aproape tot timpul de Thea și de Gavin. Și spun aproape, căci a durat puțin să ne cunoaștem și să mă înțeleg cu stilul autoarei și să-i înțeleg și pe ei.

"Clubul de carte secret al domnilor" e o poveste care cred că-i potrivită atunci când vrei să te relaxezi și să uiți de toate, dar ai și poftă de multe emoții, un pic de tensiune și suspans, dar și multe momente sexy sau pline de iubire, prietenie, vulnerabilitate, și relații complicate, dar realiste. Dar și dacă vrei să râzi mult. Căci sunt destule situații amuzante sau care te fac cu greu să te abții și poate pentru cei implicați nu e de râs, dar e pentru cititori.

Am fost plăcut surprinsă de cât de umani și calzi și încăpățânați sunt bărbații din Club (niciun pic de toxic masculinity) și cum încearcă să-l ajute pe Gavin, deși are atâta de lucru cu relația, cu Thea, dar și mai ales cu el însuși. La fel cum are și ea. Iar capitolele din cartea pe care o citesc doar au întregit acest puzzle și am iubit și reacțiile lor și ale tuturor la ele.

Eu ți-o recomand și sunt încântată că a meritat riscul. Chiar mi-ar fi părut rău să nu ne potrivim și să-mi lase un gust amar. Însă universul și cartea au zis să-mi servească una bună azi.