marți, 8 octombrie 2024

RECENZIE - Cine minte primul de Ashley Elston

 

Descriere:

Minciuna are picioare scurte, dar mereu te prinde din urmă...

Evie Porter are tot ce și-ar putea dori o fată: un iubit devotat, o casă splendidă, un grup de prieteni unit. Singura ei problemă? Evie Porter nu există.

Noua identitate i-a fost oferită de misteriosul său șef, domnul Smith, odată cu cea mai recentă misiune. Evie Porter trebuie să afle cu orice preț secretele lui Ryan Sumner, un bărbat extrem de atrăgător, dar cu un trecut și un prezent învăluite în mister.

Dar cum va putea să-și ducă misiunea la bun sfârșit când s-a îndrăgostit nebunește de Ryan și tot ce își dorește este o nouă viață alături de el, departe de minciuni, de domnul Smith, de șantaje și organizații mafiote? Evie trebuie să rămână cu un pas înaintea trecutului, în timp ce se asigură că există un viitor pentru ea.

RECENZIE:

Oricât m-a intrigat cartea asta, tot am avut dubii. Pentru că da, voiam să știu de ce Evie are o identitate falsă și ce ascunde Ryan, și voiam să descopăr care-i faza cu domnul Smith și dacă vor reuși să scape de el sau el le va veni de hac. Dar dacă nu-mi plăceau personajele sau felul în care era scrisă, atunci era un dezastru. 

Însă vreau să spun că am devorat-o în câteva ore și nu știu când am citit aproape 400 de pagini. Chiar m-am culcat mai târziu, căci n-am putut să merg la somn până nu am aflat cum se termină și dacă Evie reușește să-și îndeplinească misiunea. Și, Doamne, situația e mult mai complicată decât pare. Adică poate pare încărcată descrierea, însă dacă citești, o să vezi că lucrurile doar se complică, devine și mai tensionat, cu mai multă acțiune, apar o mulțime de personaje, dezvăluiri în stânga și-n dreapta... iar autoarea sfârșește fiecare capitol în așa fel încât să te facă să dai pagina. 

"Cine minte primul" e ca un film de acțiune foarte bine făcut, ce m-a surprins într-un mod extrem de plăcut. Chiar mă bucur să spun că o carte extrem de populară își merită laudele și că pentru mine a fost delicioasă. Scene bine scrise, personaje complexe și unice, emoții și umor și, chiar și un pic de romance. Și chiar a fost realistă, sau cât poate să fie o carte cu o așa idee, ceea ce pentru mine e mereu important.

0 comentarii: