sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Precizari pentru concurs de fidelitate

Am zis sa fac aceste precizari ca sa se inteleaga ca nu o sa mai organizam concurs de fidelitate lunar sau la doua luni. Daca cititorii vor sa comenteze si sa ne lase pareri, sfaturi, sugestii, impresii atunci o vor face pentru ca vor si pentru ca le face placere sa treaca pe blog sau sa vorbeasca cu noi. Daca o persoana se va face remarcata prin comentariile pe care le lasa(adica la subiect, cu esenta si nu doar ca sa fie acolo un comentariu|) o sa tin cont si poate fi rasplatita cu o carte. Am decis acest lucru pentru ca-n timpul concursurilor de fidelitate lumea comenta *ceea ce ma bucura*, iar acum uneori am impresia ca sunt singur pe lume (*nemai vazand niciun comentariu). Asa ca am inteles ca doar cand sunt premii lumea se avanta. Ei bine eu n-am facut acest blog doar pentru concursuri, ci l-am facut pentru ca-mi place sa citesc, sa spun o parere, sa aud alta parere. Concursurile sunt pe plan secund, dar pentru unii se pare ca sunt mai importante decat o recenzie sau niste noutati. Asta este.

Deci daca cineva va comenta de placere atunci cand se va putea o sa ofer premiu. Cartile nu cresc in copaci (sau eu n-am descoperit asta) si nu e asa usor sa oferi premii. (pentru mine nu este). Si cred ca acel premiu trebuie sa-l meriti.