sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Ce mi-am mai luat #9

Sal'tare!

Stiu ca n-am mai postat de multa vreme in cadrul acestei rubrici, dar ideea este ca n-am mai facut nicio achizitie. Am citit mai mult imprumutand de la biblioteca, genul de carti pe care le citesti o singura data, asa ca n-avea rost sa le cumpar. Postez acum si am sa va arat ce carti am obtinut eu in urma schimbului de carti; sunt multumita de ele mai ales ca unele mi le doream de multa vreme, iar alte doua imi starnisera curiozitatea. Abia astept sa am timp sa le citesc si sa revin cu o parere.


Si "face to face" :


Voi ce-ati mai cumparat/primit recent?

4 comentarii:

Alina P. spunea...

Inca o zi am imprumutat-o si eu d ela biblioteca, dar nu mi s-a parut foarte interesanta :D Sper sa-ti placa, oricum

sakura spunea...

Eu ieri am terminat de citit cartea primita dupa concurs. Efectiv de-abia am putut-o lasa din mana in astea 3 zile.. :)

Din ce ai tu aici, "Dubla constrangere" parca as citi-o si eu.

Unknown spunea...

Cat ma bucur ca ai pus cele 2 carti pe blog.:Dspor la lectura!!!

Crina @Reading Addict spunea...

Multumesc fetelor!:) Va doresc si voua mult chef de lectura, dar mai ales timp.