marți, 1 mai 2012

Fantomele (ne) stiu toate secretele


Nu rata ediţia de chioşc
Din 29 mai numai împreună cu revista BRAVO GIRL
Preţ excepţional: 10,99 lei!


Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fată de şaisprezece ani, sunt fantomele. Nu sunt deloc complicate, poţi avea încredere în ele, plus că pot afla secretele compromiţătoare ale celor din jur… iar lui Cass îi place să ştie totul despre colegii ei îngâmfaţi.

Asta până când Tim, cel mai popular elev din şcoală, îi descoperă secretul şi, spre marea ei surpriză, îi cere ajutorul. Să fie aceasta cea mai bună ocazie pentru Cass să se împrietenească din nou cu cei vii…?

5 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Uau, sincer, ma asteptam sa o dea si pe aceasta cu revista. Dar nu ma asteptam sa schimbe titlul:-?..

Diana spunea...

Copertele sunt exact la fel

!Melamine spunea...

M-am pacalit!! Cand am vazut 29 m-am gandit la aprilie si deja imi imaginam ca o sa o cumpar maine apoi am vazut mai :)) Abia astept sa o cumpar!!

Crina @Reading Addict spunea...

Si eu ma intreb de ce au schimbat titlul:-?, dar o voi cumpara pentru ca de mult am vrut sa o iau si ma luam mereu cu altele.

Simona spunea...

Si eu am fost surprinsa sa vad alt titlu :)) Abia astept sa apra :D Nu am citit inca aceasta carte.