luni, 28 mai 2012

Citate diverse


„Dacă vrei să fii fericit o clipă, razbună-te, dacă vrei să fii fericit o viață, iartă!”

"Cele mai bune lucuri în viață nu sunt de fapt lucruri."

"Fiecare vis bun incepe cu un visator."

" Cand aveam 5 ani, mama mea imi spunea mereu ca cheia vietii este fericirea. Cand am mers la scoala, m-au intrebat ce vreau sa devin cand ma voi face mare. Le-am spus ca vreau sa fiu fericit. Ei mi-au zis ca nu inteleg intrebarea si eu le-am spus ca ei nu inteleg viata."

„Visează ca și când ai trăi pentru totdeauna, trăiește ca și când ai muri azi.” 

"Viata nu consta in cantitatea de aer ce o respiri. Ea este numarul de momente ce-ti taie respiratia."

„Nu te teme nici o dată de umbre, ele nu fac nimic de cât să arate că există lumină în apropiere.”


Pzzike

1 comentarii:

!Melamine spunea...

Ooo sunt atat de frumoase.