sâmbătă, 3 decembrie 2011

Un mic anunt!

Am vazut ca s-au inscris destui la Premiem un citat, chiar am fost placut surprinsa, si pentru ca sunt sigura ca n-am sa pot alege un singur castigator m-am gandit ca am sa aleg doi. Unul va castiga cartea de la libraria online, pe care a scris ca o doreste si celalalt va castiga o carte oferita de mine. Insa, daca cel de-al doilea castigator nu doreste acea carte *careia o sa-i spun titlul cand desemnez castigatorii* nu-i nici o suparare. Imi poate spune ca nu o vrea si atunci nu-si mai ia premiul. Niciun alt participant, daca el refuza, nu poate intra in posesia acelui premiu. Pe data de 7.12 am sa anunt castigatorii!

Daca sunteti de acord cu aceasta idee as vrea cateva replyuri ca sa stiu daca o si aplic:). Inca va mai puteti inscrie daca n-ati facut-o pana acum.

Pzzike

7 comentarii:

Darkflayer spunea...

mi se pare dragut din partea ta sa premiez si un alt citat.este de apreciat ceea ce faci.

Stephany spunea...

Mie mi se pare corect !
Si anunti castigatorul exact de ziua mea :)
Sper ca asta sa-mi aduca noroc !

Lestie spunea...

Mi se pare foarte dragut din partea ta:D

Mirela spunea...

este ok

Anonim spunea...

Sunt de-acord cu aceasta idee si este foarte dragut din partea ta! :)
Multa bafta tuturor!

Alina Canura - Anghel spunea...

ESti o persoana tare altruista, eu nu ma pot desparti de cartile mele, ca o egoista ce sunt!

Simona Tucu spunea...

Foarte dragut din partea ta, sigur ca suntem de acord! :)