vineri, 23 decembrie 2011

200 de postari

Sal'tare!
Dupa cum vedeti si voi am ajuns la 200 de postari in cadrul acestui blog si nu pot decat sa ma bucur ca am reusit acest fapt si mai ales ca reusesc si ma straduiesc sa va fiu pe plac. Stiu ca in ultima perioada nu prea am postat la toate rubricile, dar scoala nu m-a lasat sa respir. Iar in vacanta am sa postez daca o sa am net la dispozitie, depinde pe unde ma aflu. Asa ca, cu acest prilej am zis sa va ofer si voua o mica atentie.

Un nou concurs!
Puteti castiga:

1.

2.

Ce aveti de facut!!! Comentariul vostru trebuie sa contina:

1.  numele cu care ma urmariti prin GFC (google friend conect)
2. adresa de e-mail
3. raspunsul la intrebarea "Ce inseamna Sarbatorile de iarna pentru voi?"
4. daca aveti blog puteti raspandi vestea despre concurs.

Doua, cele mai frumoase raspunsuri, vor fi premiate. Fiecare castigator va primi una din carti!

Concursul dureaza pana la sfarsitul acestei luni! Sper sa participati!


Pzzike

3 comentarii:

monika.love96 spunea...

Craciun Fericit!

Anonim spunea...

bună:)
în primul rând aş vrea să-ţi doresc un crăciun fericit:*
si aş dori să mă înscriu şi eu în concurs.
1.Te urmăresc cu numele de: Just Smile:-)
2.adresa mea de email este: make_my_smile17@yahoo.com
3.Sărbătorile de iarnă sunt cele mai frumoase sărbători pe care noi,ca români le putem avea.Nu se merită să petreci aceste sărbători decât în sânul familiei.Sărbătoriile de iarnă,pe lângă o parte religioasă este şi o parte amuzantă,aceea că vine Moş Crăciun.Chiar dacă sunt mare,tot îl aştept pe Moş Crăciun.Colindătorii....sunt cei care vestesc în fiecare an naşterea lui Isus Hristos.Este o sărbătoare frumoasă şi păcat că nu toţi se bucură de ea:D
Aici găseşti linku unde am promovat concursul http://storiesaboutactors.blogspot.com/2011/12/crina-organizeaza-un-concurs.html

Anonim spunea...

1. Nume Gfc : Roberto
2. adresa email : b3tobeto@yahoo.com
3. Sărbătorile de iarnă pentru mine mereu aveau un spirit aparte. Oricât de maturi suntem, ele ne ''înmoaie" ne face să ne simţim mai copii. Scoate la iveală copii din noi.
Când împodobim un brad vedem în globuri o reflexia a copiilor din noi.
Ne aducem aminte de copilărie, de liniştea sufletească.
Iar felul în care ne prefăceam că dormim, aşteptându-l pe ;Moş Crăciun sau Nicolae să îl vedem cu adevărat, să îl surprindem şi culmea. El mereu ne surprindea cu un somn şi nu îl puteam prinde când ne aducea daruri.
Iar anul nou, este mereu atât de diferit, artificii, familii reunite, neamuri şi alte cunoştiinţe. Care vin să aducă colinde şi urări întotdeauna în stil tradiţional.
Deşi aceste sărbători încep să îşi piardă tradiţia, spiritul sărbătorilor, vor rămâne mereu în sufletul nostru.
Încă mai sunt zone din ţară şi nu numai, care îşi păstrează tradiţiile în special pe la sate, lucru de admirat. Sărbători fericite tuturor.
4. Concursul se gaseste aici http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/2011/12/nervi-de-toamna-are-un-concurs.html