luni, 26 septembrie 2011

MINI - Recenzie - Poker in infern de Florian Lafani & Gautier Renault




Lars, un tanar student din Amsterdam, se ofera sa testeze un nou medicament, pentru o suma frumuşica. Medicamentul experimental ii produce insa halucinatii şi atacuri de panica, cu urmari devastatoare. La Paris, Hugh, jucator de poker online, dispare in chip misterios. In Bahamas, informaticianul Phillipe face speculatii pe piata numelor de domeniu, din fata unui laptop. Cu totii graviteaza in jurul grupului industrial Kramer şi joaca un joc de care, fara sa ştie, depind chiar vietile lor.

Conspiratii internationale, afaceri murdare, crime, ambitii şi coruptie… bine ati venit la o partida de poker in infern!

De la Boston la Paris, de pe plajele din Nassau pana in extravagantul Las Vegas, jucatori cu fetele impietrite risca totul intr-o unica şi grandioasa partida. Un thriller de ultima ora, Poker in infern combina teme contemporane explozive cu un uluitor simt al suspansului.


RECENZIE:

In primele pagini te intrebi ce legatura au personajele intre ele si care-i chestia pentru ca fiecare duce o alta viata, nu apare nici o relatie intre ele si pur si simplu nu lucreaza nici in acelasi loc, nu se invart in acelasi cerc. 

Abia pe la jumatate si mai ales spre final iti dai seama ca romanul, sa-l numim asa, e ca o panza de paianjen, fiecare caracter contribuie cu ceva, e un pion pe o tabla uriasa de sah, dar nu exista rege. 

Crime, bani, poker, fasificari, droguri, medicamente date « cobailor » ca sa se vada efectele. Totul e ca un joc la ruleta ruseasca, care e urmatorul ce moare ? Aflati citind.

4/5

3 comentarii:

Diana spunea...

Este o carte promitatoare, si eu am citit`o.

Oanaaa. spunea...

Si eu :) mi-a placut tare mult.

Diana spunea...

Abia acum obserb cat de frumoasa este coperta. Imi pare rau ca numai am cartea.