miercuri, 25 septembrie 2024

RECENZIE - Soția dintre noi de Greer Hendricks & Sarah Pekkanen

 

Descriere:

Vanessa, recent divorțată de Richard, află că acesta s-a logodit din nou și o invidiază pe noua femeie din viața lui, Nellie. Richard, manager de succes al unui fond speculativ, s-ar putea să le înșele însă pe amândouă, și nu doar pe ele.

Când veți citi această carte, veți fi tentați să faceți o mulțime de presupuneri. Veți presupune că citiți despre o fostă soție geloasă. Veți presupune că aceasta este obsedată de înlocuitoarea ei – o femeie frumoasă, mai tânără, care urmează să se mărite cu bărbatul pe care îl iubesc amândouă. Veți presupune că ați descifrat anatomia acestui triunghi amoros încurcat. Nu faceți nici un fel de presupunere!

Soția dintre noi este un roman plin de întorsături de situație, care prezintă complexitatea și secretele unei căsnicii de invidiat – și adevărurile periculoase pe care le ignorăm în numele iubirii.

RECENZIE:

Vrei o carte care să te țină în priză de la prima și până la ultima pagină? Care te tot face să ghicești ce urmează să se întâmple și care are personaje și situații realist scrise? Atunci citește “Soția dintre noi”.

Recunosc c-am fost sceptică atunci când am început-o și mult timp m-a lăsat să cred că știu ce se întâmplă, însă mă bucur mult c-am citit-o și sincer nu-mi pare rău. Pentru că mi-a arătat ce înșelătoare sunt aparențele și cât de ușor poate cineva să fie manipulat și controlat. Și nu mă refer la cititor.

Plus că suspansul și scriitura m-au făcut să o devorez și chiar să-mi fie teamă pentru personaje sau să sărbătoresc micile victorii alături de ele. Nu de puține ori mi-am ținut respirația sau m-am gândit oare ce o să mai urmeze.

Una peste alta, n-am ghicit eu tot, iar autoarele au avut grijă să îmi servească o ultimă întorsătură de situație fix pe ultima pagină.

Nu cred că-i o carte pe placul tuturor și nici o lectură ușoară, în ciuda firului narativ ce devine tot mai intens. Dar eu o recomand și cu siguranță o să-mi rămână în minte ceva vreme. Atât ca un thriller reușit, dar și ca o poveste de viață.

0 comentarii: