joi, 6 iulie 2023

6 thrillers pe care le-am citit recent

 Iată 6 thrillers pe care le-am citit recent și mi s-au părut doar ok. Voiam mai mult de la ele și cred că n-o să înțeleg de ce sunt așa de populare și lăudate. 


Rating - 3/5 

N-a fost o carte rea, dar voiam mai mult. Din punct de vedere al acțiunii și finalului a fost ok, însă n-am fost fan al stilului în care e scrisă, iar faptul că toate personajele feminine s-au amestecat în capul meu și n-am putut să le diferențiez (deși teoretic erau diferite din multe puncte de vedere) m-a făcut să-mi placă și mai puțin. 

E o lectură rapidă, ușoară, bună mai ales dacă nu ai mai citit thrillers și poate că intorsaturile de situație și finalul o să-ți placă mai mult decât mie. 

Momentan am zis că mai citesc de la autoare și vreau să văd dacă a fost doar cartea sau autoarea asta nu-i pentru mine.

_________________________________________________

Rating -  3/5

Am avut-o pe listă de când a apărut și chiar am fost entuziasmată. Acum că am citit-o pot să înțeleg popularitatea ei, dar în același timp m-așteptam la mai mult? Să fie mai complexă, mai dark, poate și puțin mai lungă.

 Încă mă gândesc dacă scriitura mi-a dat senzația că ce-a fost în ea n-a fost destul or chiar în unele locuri se putea insista și să primim încă ceva, în loc să se meargă pe repede înainte. 

E o carte atmosferică, uneori chiar horror-ish, și cred c-ar fi perfectă într-o zi de toamnă sau când vrei ceva care să te țină în priză și nu neapărat să te sperie... dar să te facă un pic să te uiți peste umăr. 

Overall, nu mi-a displarut, n-am ghicit cine e vinovatul și personajele mi s-au părut ok. Însă doar atât a fost toată cartea - ok.

_________________________________________________

Rating - 3/5

Un alt thriller ce l-am tot văzut menționat și care a fost doar ok. Cred că e mai mult un mister oricum și deși mi-a plăcut stilul autoarei, a fost atmosferică, personajele au fost bine scrise, twist-ul m-a surprins, parcă tot lipsea ceva. 

Poate pentru că după dezvăluire m-am uitat în urmă și mi-am dat seama că n-aveam cum să ghicesc? Poate. Or pentru că deși a avut toate elementele, mi s-a părut mai mult alt gen de carte decât ce trebuia? 

Or poate am avut atâtea păreri și laude, încât inconștient mă gândeam că o să mă dea pe spate. 

Un roman bun, rapid, poate un pic cam lung și care discută niște teme interesante și poate un pic deranjante pentru unii. Oarecum. 

_________________________________________________

Rating - 2/5

Nu cred că-i o carte rea, ci nu a fost pentru mine. N-am putut să empatizez cu Molly și mi s-a părut extrem de copilăroasă și aproape un stereotip sau o caricatură (m-a făcut și să mă gândesc dacă nu o suferi și de ceva sau are o condiție ce o face să acționeze așa și poate vedele lucrurile diferit); așa cum au fost și celelalte personaje.

 Tonul romanului mi s-a părut total nepotrivit pentru ce se întâmplă, iar cum se rezolvă misterul și care a fost motivul m-au lăsat ridicând din sprâncene și pufnind ca la o glumă proastă.

 În cazul asta aș zice că e mai mult vina mea și nu a cărții, iar dacă-ți plac mai mult misterele ce nu se iau în serios, care au un aer tragi-comic sau care nu sunt sângeroase, dark și apăsătoare, atunci asta e pentru tine. 

Personal nu înțeleg hype-ul, vreau să uit c-am citit-o și mi-aș cam vrea orele alea înapoi.

_________________________________________________

Rating - 2/5

Ideea m-a intrigat, personajele au fost ok și prima jumătate a cărții chiar mi-a plăcut. Însă apoi când am văzut cum evoluează lucrurile și care devine punctul central al acțiunii... tot entuziasmul meu și curiozitatea s-au dezumflat. Căci am avut impresia că acum ideea centrală era ignorată și citeam altă carte. 

Da, spre final își revine, dar și când se întâmplă asta... cred că țînând cont de idee, de situația în care e personajul și de așa zisele consecințe, totul s-a rezolvat prea ușor și a fost un fel de "și-am trăit fericiți până la adânci bătrâneți." 

Poate greșesc, dar asta n-a fost ce voiam și cred că dacă n-o citeam și rămâneam doar cu ce mi-am imaginat eu, m-aș fi distrat mai mult.

_________________________________________________

Rating - 2/5

Din punctul meu de vedere ăsta a fost un alt caz de idee bunicică, dar executată într-un mod ce-a lăsat de dorit. M-a făcut curioasă la început și chiar dacă stilul autorului nu m-a prins, măcar a fost un pic atmosferică, crimele au fost interesant executate și speram că finalul să o salveze. 

Dar nu, nu a fost așa. Îmi pare rău că nu mi-a plăcut, mereu caut thrillers sau povești ce au de-a face cu tehnnologia și aplicațiile, dar rar se dovedesc a fi bune. 

Un thriller dezamăgitor, personaje de carton, o scriitură de lemn și niște întorsături de situație și o dezvăluire care m-au făcut să pot da timpul înapoi și să n-o fi citit vreodată sau să o fi cumpărat.

_________________________________________________

Atât pentru moment. Iar dacă voi le-ați citit și v-au plăcut, atunci nu luați în seamă ce spun eu. Iar dacă vreți să le citiți și știți că or să vă placă, go for it. Întotdeauna cred că trebuie să-ncerci pe pielea ta și să vezi cum e. :)

0 comentarii: