duminică, 23 septembrie 2012

RECENZIE- Atingerea umbrei (Academia Vampirilor #3) de Richelle Mead

Descriere:

Ce s-ar intampla daca dand ghes inimii, Rose si-ar pierde cea mai buna prietena pentru totdeauna? 

Lissa Dragomir este o printesa moroi, cu un rarisim dar de a stapani magia spiritului. Ea trebuie aparata in orice moment de strigoi (mortii vii), cei mai fiorosi vampiri. Puternicul amestec de sange omenesc si vampiresc din venele Rosei Hathaway, cea mai buna prietena a Lissei, o face sa fie dhampir. Rose si-a dedicat viata unei misiuni mai mult decat primejdioase: s-o apere pe Lissa de strigoi, care si-au jurat s-o faca asemeni lor. 

O premonitie intunecata incolteste in mintea lui Rose si umbre fantomatice prevestesc un rau cumplit ce se apropie tot mai mult de portile de fier ale Academiei. Strigoii strang cercul si cer razbunare pentru vietile luate de Rose. Intr-o lupta mai apriga decat cel mai infricosator cosmar, Rose va trebui sa aleaga intre viata, dragoste si cele doua fiinte care conteaza cel mai mult pentru ea... dar oare alegerea ei inseamna ca doar unul dintre ei va supravietui? 

RECENZIE:

Acest volum a fost… complicat. Rose alaturi de alti novici de la Academie incepe practica de teren si are parte de o surpriza: i se repartizeaza un alt moroi decat Lissa, iubitul ei Christian. Desi la inceput Rose n-a fost de acord cu asta si a facut scandal pana la urma a vazut ca nu-i asa de rau si ca Christian e o fiinta de treaba si ca se inteleg. 

Desi Rose e mult mai pregatita decat alti novici clacheaza la doua atacuri, instructorii lor jucand rolul strigoilor, din cauza unei vedenii sau asa vrea ea sa creada. Aceasta vedenie o face sa creada ca incepe sa-si piarda mintile si totusi gaseste alte scuze: stresul, oboseala. Aflam tot in acest volum de unele planuri ale reginei si pot sa zic ca eu o urasc pe femeia asta, n-am vazut om mai enervant si mai egoist, insa bine macar ca il condamna pe Victor, care da, va mai aparea in acest volum. 

Rose de la acea vedenie, incepe sa vada si mai multe, fiinte de pe lumea cealalta si incearca sa afle de ce, dar nu le vede mereu. Se pare ca legatura ce o are cu Lissa seamana foarte mult cu cea pe care o avea Sf. Vladimir cu Anna. Despre aceasta legatura, beneficiile si consecintele ei aflati in carte. Tot in carte descoperiti daca Academia reuseste sa ucida strigoii care chiar isi fac aparitia si cum au reusit sa patrunda prin dispozitivele de protectie. 

Mai aflati ce se petrece intre Rose si Dimitri, cum evolueaza relatia lor si care este finalul volumului. Recunosc ca la acel final nu m-asteptam, imi pare rau pentru Dimitri si inca mai am o mica, minuscula speranta, desi mi-e sa nu fie in van. Inca o data va recomand seria!!!

5/5

2 comentarii:

Dark Angel spunea...

Preferata mea din serie!! Cat am plans la sfarsit si cat am iubit ce s-a intamplat intre Rose si Dimitri!!! :3

Miruna Copoiu spunea...

A fost prima carte la care am plâns vreodată.
Sper ca din toamnă să-mi fac rost şi de restul volumelor.