miercuri, 29 august 2012

Book Lovers Challenge provocari 14 si 15

Sal'tare!
Scuze ca fac doua provocari, dar ieri am uitat sa o fac pe a14a :|. Daca poate fi posibil asa ceva:)).
Sa-ncepem.


Ce crezi despre acei adolescenți care consideră cititul ca ceva plictisitor, ridicol și nefolositor? Ce le-ai spune ca să le schimbi impresia?


Sincera sa fiu nu cred nimic despre ei. Am incetat sa ma mai interesez de oamenii care nu merita sau cu care n-am nicio tangenta. Inainte mi se parea aiurea si stupid sa nu citesti o carte in intreaga ta viata, dar acum cred ca e decizia lor si daca ei vor sa nu citeasca foarte bine. Pentru ca pana la urma e ca si cum m-ar pune pe mine cineva sa mananc fructe de mare cand eu ma gandesc ca mi s-ar face greata doar vazandu-le in farfurie. Daca cuiva nu-i place un lucru nu poti sa i-l bagi cu forta pe gat. 
Ce le-as spune? Sa-ncerce. Poate gasesc ceva interesant si le va placea. Unii citesc istorie, altii beletristica, unii citesc despre filme sau orice altceva. N-am incercat vreodata sa oblig pe cineva sa citeasca sau sa incerce o anumita carte. Sunt persoane carora le spun ce citesc, daca mi-a placut sau nu, dar e decizia lor daca vor citi si ei.

Scrie o scrisoare unei autoare căreia vrei să îi transmiți ceva.

Eu am ales un autor. Sau doi.

Draga domnule Guillaume Musso/Marc Levy,


Va scriu aceste randuri ca un cititor care va admira munca si va iubeste cartile. Cred ca intr-un secol in care alte valori au luat locul celor importante cartile dumneavoastra sunt ca niste guri proaspete de aer.  Pot spune ca de la prima carte am vrut sa mai citesc si altele si inca-mi doresc sa citesc tot ce ati scris si veti scrie.
Probabil primiti astfel de scrisori de la multe persoane incat v-ati dat seama ca munca va este rasplatita. Chiar daca doar cu vorbe. Insa faptul ca reusiti sa scrieti atat de curat, simplist, dar mai ales cu picaturi de suflet pentru mine inseamna foarte mult.

Va doresc multa inspiratie in continuare si toate cele bune.


Un cititor fidel.


I-am pus pe amandoi pentru ca ambii autori imi plac la fel de mult si nu am putut sa aleg. 

4 comentarii:

Diana spunea...

Imi primul rand, daca nu citesc ei pierd nu noi.

Andreea spunea...

Exact!Total de acord cu Katherine,insa Dumnezeule mare! ,din cauza unora ca ei Romania nu are nivel de cultura!!
Si mie mi s-a intamplat ca la scoala sa ma intrebe o colega: Tu nu te plictisesti citind?Si am ramas :O.Cu greu era sa nu-i zic vreo doua=))

Diana spunea...

Tin minte cand aparuse pentru prima oara Jurnalele lui Stefan. M-am dus cu cartea la scoala sa o citesc prin pauze, si cativa colegi "inapoiati" ca sa le zic asa strigau "Carte cu vampiri", da ei nu au auzit de Jurnalele Vampirilor.

!Melamine spunea...

Genul aceasta de persoane am intalnit si eu...si chiar prea multe pot sa spun. Rar mai gasesti in ziua de azi oameni care citesc pentru ca le place sa o faca. Acum stau toti in baruri si cluburi... Pacat! Problema lor!