joi, 16 august 2012

Book Lovers Challenge - provocarea 2

Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău.


Cred ca raspunsul la aceasta provocare va fi mult mai scurt ca la prima. Prima mea recenzie a fost facuta la cartea Gargui si postata pe un blog care acum nu mai exista. Acest blog este un nou inceput, un fel de "vechiul blog", dar imbunatatit, cu mai multe rubrici. 

Pe acest blog prima recenzie a fost facuta la cartea Fata de hartie de Guillaume Musso. Aceasta carte a fost prima pe care am citit-o de la Guillaume Musso si in acelasi timp cea care m-a facut sa-mi doresc sa-i citesc cartile. Ceea ce am si facut si n-am ramas dezamagita.

Uitandu-ma acum peste acea recenzie imi pare nesigura, fragmentata, ca si cum am vrut sa spun multe si n-am reusit decat pe jumatate. Greu de scris nu mi-a fost pentru ca dupa ce termin o carte ce mi-a placut as vorbi despre ea ore in sir. Insa cred ca atunci nu aveam mana formata, nu ca acum as fi extrem de priceputa, dar cred ca sunt undeva in jur de mediu. Curioasa am fost sa aflu parerea celorlalti, sa vad daca au mai citit cartea si cum li s-a parut, insa n-am avut emotii. 

Problema a fost ca n-au prea fost comentarii, ceea ce e extrem de intalnit pe acest blog. Uneori am impresia ca vorbesc la pereti sau cu mine insumi, insa apoi vad ca mai apare cate o vorba. Cred ca e mult mai usor pentru unii sa intre, sa citeasca si sa iasa fara sa zica un cuvant. Consider ca sunt un om ce n-are nevoie de laude ca sa faca ceva ce-i place, pentru ca am facut acest blog de drag, insa atata timp cat citesti o recenzie si poate ai citit acea carte poti sa zici ceva.

Cam atat. Si scuze c-am deviat un pic.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Si eu citesc acum "Salveaza-ma" de GM. Prima mea recenzie a fost la "Amurg"

Diana spunea...

Da, inca nu am facut prima mea recenzie.:( Doar mi-am spus parerea despre carti.

Cristinna spunea...

Nici eu nu am facut o recenzie pana acum, dar ca si Katherine, mi-am spus parerea despre o carte ,chiar daca nu este pe hartie.

!Melamine spunea...

Spre rusinea mea recunosc ca nici eu nu am facut o recenzie pana acum :d

Andreea spunea...

Eu nu am avut vreo recenzie .
Recenziile pe care le-am vazut pe blog chiar mi-au placut.Stati linistite.Eu cred ca inca sunteti destul de apreciate:*