marți, 21 august 2012

Book Lovers Challenge provocarea 7

În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și de ce?



Acum chiar va fi un raspuns extrem de scurt. Oricat mi-a placut sau mi-ar placea o carte nu cred c-as alege sa traiesc in ea. Indiferent cat de mult sau putin. Pentru ca desi iubesc senzatia de a privi noi lumi si decoruri nu-mi doresc sa traiesc in ele sau sa le simt pe propria piele. Mereu e placut ca dupa ce termini o carte sa o inchizi si sa vezi ca esti acasa, in camera ta, intr-un loc pe care-l stii. 

Sau daca ar fi sa aleg o carte as alege una ce infatiseaza fix zilele noastre. Pentru ca n-as rezista sa traiesc undeva nu exista net sau telefon sau conditiile ce le avem fiecare acasa. Desi n-am crescut mereu in puf, la bloc si cu totul la bot *cum zicea cineva*, ci am stat si la tara si stiu cum e. 

Cam atat.

3 comentarii:

Diana spunea...

Sigur mii-as dori sa traiesc in cartea Nascuta la miezul noptii. Desi inclin si spre Jurnalele Vampirilor, as vrea sa vad cum arata Derek si Lucas.

!Melamine spunea...

Mie mi-ar placea sa poti sta pentru o scurta perioada de timp in lumea unei carti. Dar nu mai mult de o zi :))

Andreea spunea...

Mi-ar placea sa traiesc in Luna plina >:).Cred ca ar fi foarte interesant :X