Prin ce se deosebeşte o lecţie izbutită de o oră nereuşită? Dar un profesor motivat de un dascăl plafonat? Dincolo de materia predată sau de calitatea elevilor, diferenţa provine în primul rând din calitatea relaţiilor interpersonale, susţine Thomas Gordon, creatorul unei celebre metode pentru „eficientizarea“ profesorilor. Plecând de la cazuri concrete, autorii oferă instrumentele necesare pentru îmbunătăţirea aptitudinilor de comunicare şi de aplanare a conflictelor iscate în clasă. De peste patru decenii, metoda Gordon demonstrează că dascălii pot evita mesajele devalorizante, că pot lua decizii care să-i motiveze pe toţi elevii şi că sunt în stare să treacă peste capcanele autoritarismului şi permisivităţii excesive.
Thomas Gordon (1918–2002), psiholog american, este creatorul unor metode larg răspândite de „eficientizare“ a părinţilor, profesorilor şi liderilor. A fost nominalizat de trei ori la Premiul Nobel pentru Pace şi a fondat centrul Gordon Training International (GTI).
Noel Burch, fost trainer la GTI, este creatorul „modelului în patru paşi de învăţare a noilor competenţe“.
Pentru comenzi apăsaţi AICI
Preţ: 39.00 lei, 376 pagini
Format: 13 x 20 cm
Colecţia: Psihologie Practică
4 comentarii:
Frumoasa carte. Pare promitatoare, dar nu am prea multi banuti luna aceasta :))
Hm, e interesanta dar imi pastrez banii pentru altceva :D
O carte buna pentru profesori :)) Pe mine insa nu ma intereseaza subiectul.
Pentru mine chiar mi se pare interesant subiectul.
Trimiteți un comentariu