miercuri, 15 februarie 2012

Ce mi-am luat #3

Stiu c-am neglijat aceasta rubrica, deci am multe sa va spun. In ultima vreme, desi nu imi mai cumpar foarte multe si incerc sa tin de banuti totusi mai imi incalc cuvantul. Mi-am luat:




Pe acestea le-am luat cu Libertatea pentru femei, adica mama ia revista si am rugat-o sa-mi cumpere cartile. Mai incercam si alte genuri decat drama, psihologic, thriller:))) etc.

Si profitand de reducerea de la Leda mi-am comandat primele patru volume, al cincelea am zis ca mai astept.

 

Pzzike

3 comentarii:

Darkflayer spunea...

Buna!@LA link-ul pe care l-ai lasat pentru leda unde dau sa vad ce produse am in cos sau sa finalizez comanda?

Crina|| booktwist_ spunea...

Pai dupa ce ai ales ce vrei sa cumperi banuiesc ca iti apare o casuta si apesi continuati cumparaturile, apoi apesi pe butonul din susul paginii unde scrie Cos de cumparaturi. Si in acea pagina ai si butonul procesare.

Diana spunea...

Seria Georgina Kincaid e minunata. Numai cuvinte bune despre ea.