duminică, 8 iunie 2014

Mini - recenzii

Sal'tare!

Spuneam pe pagina de facebook, si parca si pe blog, ca as vrea sa reincep a posta in cadrul mini-recenziilor. Sunt foarte multe carti pe care le citesc si care-mi plac, dar despre care nu am ce sa spun atat, incat sa creez o recenzie completa de o jumatate sau o pagina. Poate am de zis doar cateva cuvinte sau cateva randuri. Asa ca m-am gandit ca la un interval de timp, depinde cum se strang aceste mini-recenzii, sa postez.

De data aceasta o sa vorbesc de sapte carti, data viitoare poate mai putine sau mai multe, vedem. Insa de data aceasta o sa le iau pe toate ca sa nu raman in urma. Sa-ncepem.

Ca sa nu ma lungesc foarte tare va las linkul catre goodreads, pentru a putea citi synopsisul si ca sa vedeti despre ce-i vorba. asa voi proceda si la celelalte sau o sa las link spre un site online de la noi.



Cred ca deja multi ati auzit de aceasta serie (click), la fel si eu de altfel, asa ca nu intru foarte mult in detalii.  
Ca prim volum nu m-a impresionat, mai ales prima parte, in care am intalnit vesnicele clisee din romanele YA, insa mai apoi lucrurile au inceput sa se schimbe. In mare ideea imi place si o sa continui seria, sperand sa devina mai buna (asa cum am si vazut si auzit). M-astept la mai multa actiune si, poate, mai putina drama, pentru ca altfel s-ar incadra extrem de bine in romanele cu un tip misterios si sexy si tipa noua in oras care-i cade la picioare. Iar eu as vrea sa vad ca e mai mult de-atat.

4/5


We were liars  e un roman ce-n momentul de fata e foarte popular in strainatate si chiar inteleg de ce. O carte relativ scurta, cu un titlul si cu un synopsis intrigant, subtil, care te face curios. Mi-a placut foarte mult romanul si chiar daca la inceput nu puteam intelege de ce e asa highly recommended de la jumatate lucrurile incep sa se ordoneze. E destul de greu sa intelegi ce se intampla, pentru ca persoanjul nu stie nici el. Iar finalul face totul. Vi-l recomand.

5/5



O alta carte despre carte stiu ca nu trebuie sa vorbesc foarte mult. Am citit Ingerul mecanic, pentru c-as vrea, daca reusesc, anul asta sa inchei seria Instrumente mortale , dar si Dispozitive infernale; si dupa cum stiti e o ordine, unii le citesc cum vor, altii nu. Personal acest volum mi-a placut mai mult decat Orasul oaselor si spun acest lucru la nivel de inceput de serie. Mi-au placut mai mult personajele, decorul, actiunea, suspansul a fost mai mare - pur si simplu totul a fost mai bun. Abia astept sa citesc si urmatoarele doua volume.

5/5



Sincera sa fiu acest roman e ceva extrem de diferit fata de ce citesc eu de obicei. Da, citesc romane politiste, mistere si thriller, insa nu scrise de femei. Nu discriminez, dar asa e. Si-am zis sa incerc, sa vad daca e vreo diferenta. 
Ideea romanului mi s-a parut buna, actiune si suspans au fost, dar am simtit anumite accente in descrieri si autoarea a avut un anume fel de a spune lucrurile, incat iti dadeai seama ca e o prezenta feminina. Ceva bun si usor, dar nimic genial.

3/5



O serie despre care eu chiar n-am auzit, doar le-am vazut pe goodreads in treacat. Si-mi pare rau ca nu e mai cunoscuta, pentru ca nu-i rea deloc, ideea e interesanta, personajele sunt destul de bine conturate, exista momente intense de actiune si romanul e plin de suspans, sunt si momente amuzante. Plus ca se citeste destul de repede. Daca sunteti in cautare de ceva mister, paranormal, atunci puteti incerca.

5/5



Losing Lila este urmatorul volum din duologia (?) Hunting Lila. Mi-a placut si acest roman, a fost o continuare buna, dar nu m-a impresionat la fel de mult ca primul volum. S-au intamplat lucruri mai putine, accentul s-a pus pe trairile personajelor, pe relatiile dintre ele, am aflat mai multe despre putetirile lor. Insa, per total, e o serie buna si v-o recomand.

4/5



Am citit primul volum din trilogie anul trecut sau anul acesta pe la inceput si mi-a placut, m-a amuzat, si cam sosise timpul sa vad ce urmeaza. Albastru de safir  a fost o continuare interesanta, am aflat si mai multe despre calatoria in timp, am calatorit si mai mult; ce m-a enervat putin a fost Gideon. Faptul ca era atat de schimbator si ca ba voia sa fie cu Gwen si ii spunea c-o iubeste, ba voia sa fie doar prietenul ei. Zau ca l-as fi pocnit. In rest mi-a placut si am avut parte si de ras si de suspans.

4/5


Ultimul volum din trilogie, Verde de smarald, cred ca mi-a placut cel mai mult din toate. A avut suspans, multa actiune, intorsaturi de situatie, momente amuzante, iubire si personajele mi s-au parut putin mai mature. Per total, a fost o trilogie frumoasa, interesanta, bazata pe-o idee originala si-ntr-un fel imi pare rau ca am terminat-o. Daca nu le-ati citit inca eu vi le recomand.


5/5 


Si cam atat pentru astazi, cu mini-recenziile. Astept sa-mi spuneti daca va place ideea, daca ati citit vreuna din carti sau vreti sa le cititi si ne vedem data viitoare. :)

0 comentarii: