duminică, 12 ianuarie 2014

RECENZIE - Codul blestemat de Adam Blake


Lumea e pe cale sa se sfarseasca.

Dar aventura abia acum incepe.

Pe apele Rinului curge sange…

Turnurile Londrei se inclina

pana la pamant…

Un inger cu o sabie infricosatoare

apare deasupra Ierusalimului…

Curand un oras va cadea.

APOCALIPSA SE APROPIE.

Codul blestemat este unul dintre cele mai bune thrillere conspirationiste din ultimii ani – un roman spectaculos despre coduri si indicii, paradis si infern, cu o eroina de neuitat. Un intrus a furat de la British Museum o carte veche – lucrarea unui profet nebun care a prezis Apocalipsa. Niciuna dintre viziunile lui despre sfarsitul lumii nu s a adeverit. Pana acum.

Unul dupa altul, semne si minuni imposibile zguduie lumea – dar sunt acestea miracole sau faptele intunecate ale unui om?

Angajandu-se intr-o cursa pentru aflarea adevarului, Heather Kennedy, o fosta politista, si Leo Tillman, un fost mercenar, intalnesc singura persoana care le ar putea descifra secretul profetiilor. Diema, o tanara de 19 ani.


RECENZIE:


Eu mi-am dorit sa o citesc, pentru ca mereu m-au atras conspiratiile, chiar si cele religioase, desi nu pot sa zic ca religia e subiectul meu preferat. Insa e interesant sa vezi cum un autor leaga anumite lucruri de anumite fapte si persoane, si creaza o carte complexa, care te face curios, si chiar te intriga; pana la final. Recunosc ca n-am putut sa-mi dau seama ce urma sa se intample, chiar daca aceasta carte are in jur de 600 de pagini, iar acest fapt a facut lectura si mai atractiva.

E cam greu sa faci recenzie unei astfel de carti, pentru ca nu stii ce sa zici si cat sa zici. Daca-mi scapa vreun detaliu din actiune, asta poate constitui un spoiler, poate, pentru cei care o vor citi. Asa ca nu voi spune foarte multe.

Personajele sunt pe masura actiunii si a suspansului, fiecare are ceva special, are un trecut, si sincer unele legaturi chiar nu le-am vazut, sau macar sa mi le fi putut imagina. Sunt unele intamplari din prezent ce se leaga de unele din trecut si/sau se influenteaza una pe alta. E ca o panza mare de paianjen si din orice unghi te uiti, pare altfel.

Daca va plac cartile de genul, adica thriller, conspiratii, coduri, secrete si religie atunci eu va invit sa o cititi. E o carte mai serioasa, care chiar si dupa ce o termini te lasa putin sa te gandesti.


3/5

1 comentarii:

Anonim spunea...

Minunata recenzie, la sigur urmatoarea carte pe care o voi citi e aceasta.