sâmbătă, 2 martie 2013

CASTIGATOR Concurs intarziat

Sal'tare!

Imi cer scuze pentru intarziere, dar am fost prinsa cu facultatea si chiar am uitat sa inchei concursul. S-au inscris doar sase persoane ceea ce intr-un fel nu ma mira, dar in alt fel imi displace si chiar incerc sa inteleg privirea piezisa a unora referitor la concursurile cu premii in e-books, dar nu prea-mi iese. Eu recunosc ca citesc atat in format digital, in engleza, dar si "hartie" in romana si nu vad vreo diferenta. Dar treaba voastra. Pentru ca s-au inscris asa putini si eu zic ca merita toti sa castige voi ruga toti participantii de aici sa-mi trimita un e-mail pe adresa sadiko_psik13@yahoo.com si sa-mi spuna ce pachet/respectiv ce carti vor. Aveti o saptamana la dispozitie! 

5 comentarii:

MonicaE spunea...

Buna, imi poti trimite un link cu concursul, caci nu mai stiu daca m-am inscris sau nu :-S Sau, macar sa-mi zici in ce data ai facut postarea :D

Crina|| booktwist_ spunea...

Link: http://nervidetoamna.blogspot.ro/2012/12/concurs-intarziat.html

R3musak3 spunea...

Am primit cartile. Multumesc! :D

Unknown spunea...

Pentru ca nu toti au pe ce sa citeasca e-book-urile si mie de exemplu mi se pare normal sa nu particip si sa le dau sansa celor care au.

Crina @Reading Addict spunea...

Poti citi e-book-urile si pe computer, nu trebuie neaparat sa ai e-reader:). Dar fiecare cu gusturile lui.