sâmbătă, 30 iunie 2012

Leapsa


Sal'tare!

Am zis sa mai facem o leapsa, putin diferita, zic eu. 
Veti gasi raspunsuri de la amandoua si o puteti imprumuta si voi.



1. Principala mea trăsătură: 


Pzzike: Impulsiva.


Carmine: Visatoare.


2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: 


Pzzike: Hm. Cel mai important ar fi sa aiba bun simt.

Carmine: Sa fie intelegator.


3. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la o femeie: 



Pzzike: Sinceritatea.

Carmine: Intelegatoare. Si sa fie o buna ascultatoare.


4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: 

Pzzike: Felul lor de-a fi si faptul ca sunt unici, in felul lor.

Carmine: Fiecare sunt persoane diferite, cu propriile calitati. Banuiesc ca, de fapt, ce pretuiesc cel mai mult la ei e exact faptul ca sunt prietenii mei.


5. Principalul meu defect: 

Pzzike: Sunt prea impulsiva si n-am deloc rabdare.

Carmine: Ma enervez destul de repede.


6. Îndeletnicirea mea preferată: 

Pzzike: Cititul si scrisul.

Carmine: Cititul.


7. Fericirea pe care o visez: 

Pzzike: Sa ajung unde-mi doresc. Si cei dragi si prietenii sa fie inca langa mine.

Carmine: Fericirea pe care o sa o gasesc e mai importanta. Va spun cand ajung acolo.


8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: 

Pzzike: Sa clachez, probabil. *da, sunt perfectionista*

Carmine:Stiu si eu? Vreo boala incurabila pe care sa o am eu sau o  persoana draga mie.



9. Locul unde aş vrea să trăiesc: 

Pzzike: Visez la multe locuri, insa cred ca cel mai bine e langa prieteni si cei dragi. Locul nu e asa important.

Carmine: Londra sau New York. Paris. Madrid. Roma. Nu stiu, undeva aproape de o librarie in orice caz.


10. Culoarea mea preferată: 

Pzzike: Mov.

Carmine: Albastru.


11. Floarea care-mi place: 

Pzzike: N-am preferinte. Nu-s asa inebunita dupa flori.

Carmine: Narcisele in special, dar imi plac cam orice fel de flori.


12. Pasărea mea preferată: 

Pzzike: Hm, nu stiu.

Carmine: Nu m-am gandit niciodata, sa fiu sincera.


13. Prozatorii mei preferaţi: 

Pzzike: Mircea Cartarescu, Guillaume Musso, Dan Brown.

Carmine: Agatha Christie. Guillaume Musso. Cassandra Clare. Veronica Roth. Sunt destul de multi care imi plac.


14. Poeţii mei preferaţi: 

Pzzike: Nichita Stanescu, G. Bacovia.

Carmine: Sincer, nu prea am citit multa poezie care sa ma impresioneze. Imi place cinismul lui Minulescu, totusi.


15. Eroii mei preferaţi din literatura: 

Pzzike: Pas. Chiar daca mi-au placut unele personaje nu le consider eroi.

Carmine: Hercule Poirot. Mikael Blomkvist. 


16. Eroinele mele preferate din literatură: 

Pzzike: Pas. Idem intrebarea 15.

Carmine: Jane Eyre. Miss Marple. Katniss Everdeen. Beatrice Prior. Dupa cum se vede, merg mai mult pe eroine.


17. Compozitorii mei preferaţi: 

Pzzike: N-am asa ceva.

Carmine: Sincer? Nu imi vine nimeni in minte acum.


18. Pictorii mei preferaţi: 

Pzzike: Nici.

Carmine: Idem. Imi plac unele dintre tablourile lui Luchian, dar nimic in mod special.


19. Eroii mei preferaţi din realitate: 

Pzzike: N-am. 

Carmine: Scuze, dar in realitatea actuala singurele persoane pe care le admir sunt cele cu salarii de nimic care reusesc sa traiasca, totusi.


20. Ce urăsc cel mai mult: 

Pzzike: Lipsa de cuvant, minciuna, mandria, ura nefondata, prostia.

Carmine: Ipocrizia.


21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere:

Pzzike: Calmul, poate.
Carmine: Rabdarea.


22. Cum aş vrea să mor:

Pzzike: N-am stat niciodata sa ma gandesc. Insa nu mi-ar placea sa mor in chinuri sau ceva de genul.

Carmine: Nu ma incanta ideea de a muri in primul rand. Asa ca nu m-am prea gandit la felul in care sa o fac.


23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:

Pzzike: Ale celor mici.

Carmine: Cele ale copiilor.


24. Deviza mea: 

Pzzike: Desi imi plac unele motto-uri si citate, n-am o deviza.

Carmine: Nu sunt genul de persoana care sa isi fixeze un motto.

1 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

interesante raspunsuri...;;)