sâmbătă, 16 iunie 2012

A fi sau a nu fi

1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
Avand in vedere ca mereu mi se zice ca sunt mai matura decat ar trebui as zice 18 ani. Vad aceasta varsta ca pragul maturitatii, insa cand ma uit in jur as zice ca e varsta incununarii prostiei, pentru unii.

2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
Niciodata nu mi-a placut sa regret ca n-am incercat ceva. Asa mai bine incerc si fie ce-o fi.

3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
Pentru ca asa e viata. Trebuie sa facem si bine pentru noi, pentru societate si pentru ceilalti. Asa cum primim atatea de la viata trebuie sa mai si dam inapoi.

4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Cred ca oricine vorbeste mai mult decat face pentru ca e imposibil, in primul rand, sa faci absolut tot ce-ti doresti. Plus ca vorba nu costa nimic.

5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Uneori as fi putred de bogata, iar alteori as muri de foame:)). Pentru ca sunt perioade in care ma retrag in coltul meu si privesc cum se sparg capete, ignorand totul.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
Sunt mult prea multe de spus aici si totusi ceea ce suntem ne face oameni.

7. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Avand in vedere ca am doar 18 ani fac ceea ce trebuie. N-am ajuns sa fac ceea ce visez, dar sper sa se intample si asta.

8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
Probabil. N-am de unde sa stiu pana nu-s pusa in acea situatie. Ipotetic toata lumea spune ca si-ar trai viata diferit, insa practic cine stie care ar fi adevarul.

9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
Amandoua. Degeaba fac un lucru cum trebuie daca nu trebuie, pentru ca-l fac fara niciun rost.

10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
Viata e ca o cutie cu surprize, deci ai grija ce-ti doresti sa gasesti in ea cand o deschizi.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Mai bine un geniu stresat decat un prost care nu stie pe ce lume traieste. Fericirea e ceva efemer, pe cand genialitatea e extrem de rara.

12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Tinand cont ca unele amintiri nu valoreaza nimic si nu merita sa ti le amintesti, cred c-o sa fiu printre singurii sau singura care alege a doua varianta.

13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
Cum pe atunci aveam 13 ani si diferenta dpdv al caracterului e de la cer la pamant, sigur nu mai conteaza.

14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
Speciala o fac locul si oamenii aceia.

15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
Chiar deloc. As incerca sa fac si mai bine ceea ce fac acum. Banii nu trebuie sa schimbe un om.

16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
Mereu fac asa, deci nimic nou.

17. Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
Nu prea tin cont de asta.

18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește?
Mereu am facut ceea ce-am vrut. Nu-mi place sa stau sa ma gandesc de ce sa nu fac ceva sau ce se poate crede despre mine.

19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
Hm, sunt mai sarcastica decat cei pe care-i cunosc si unii zic ca spun glume bune, mai ales ca eu nu rad la ele. In rest scriu si-mi las imaginatia sa zboare.


Pzzike

Leapsa o poate lua oricine, eu am luat-o de pe Birds of mind. *sorry daca am scris gresit numele*

0 comentarii: