joi, 25 decembrie 2014

RECENZIE - Blestemul Titanului (Percy Jackson si Olimpienii #3) de Rick Riordan

Cei mai buni prieteni, sabia de semizeu si... mama lui care sa-l duca la destinatie sunt singurele arme de care are nevoie pentru a triumfa.

Dar incercarile pe care fiul lui Poseidon trebuie sa le infrunte se tin lant: doi copii, invaluiti in mister, se alatura semizeilor in tabara de antrenament, titanii pun la cale un plan machiavelic de stapanire a Olimpului, un monstru antic ameninta siguranta lumii si a zeilor.

Iar zeita Artemis, singura care i-ar putea da de urma, a fost rapita. Percy, Grover, Vanatoreasa Zoe si Thalia sunt singurii care pot descalci profetia ce va salva Olimpul si omenirea.

Era si timpul sa reiau acest fir al povestii, pentru ca imi place foarte mult. Ce m-a oprit putin, sa citesc volumele back to back a fost sfarsitul volumului doi. N-a fost rau, ci chiar foarte bun. Insa atat de neasteptat si socant, inca am simtit nevoia sa iau o mica pauza ca sa ma adun si sa revin cu forte proaspete *laughs*

Multi zic ca acest volum trei e cam cel mai slab din serie, sau asa am auzit eu, insa tind sa cred ca eu am vazut ceva de mi-a placut si eu n-au vazut. Daca ati citit recenzia cartii Let it Snow/Fulgi de iubire postata aici, atunci stiti ca atunci eu am avut o parere total diferita de majoritatea; asa ca inteleg faptul ca nu toti avem aceleasi gusturi.

Acest volum mi-a placut la fel de mult ca primele doua si m-am bucurat sa vad c-avem parte de si mai multe personaje, intalnim si mai multi zei, si mai multe creaturi si semi-zei si tot felul de bunataturi. E genial cum Rick Riordan reuseste sa impleteasca mitologia cu aceasta serie si cum de fiecare data mai baga cate un element sau o fiinta mitologica la care nu te asteptai, dar are sens. Si totul se leaga asa de frumos si pare logic.

Ca de obicei, nu voi da spoilere, insa pot sa zic ca acest volum e actiune la pachet, iar suspansul e cea mai delicioasa cireasa din varful prajiturii :)) Plus ca n-are cum sa nu va placa toata salata de personaje, atat de multe si de diverse, incat nu mai stii la care sa te uiti prima data. Si toti fac o echipa foarte buna, intrigile se formeaza si mai bine, fiecare isi strange aliatii, se arata colti, iar zeii... pot sa zic ca am sentimente amestecate. Pentru ca noi, ca muritorii si semizei, nu reusim mereu sa le intelegem planurile, Iar ca ei sa-si faca ce vor sunt in stare sa ucida in stanga si-n dreapta.

Si-n incheiere, ca de obicei, iar va zic sa cititi seria si s-o incepeti odata daca n-ati facut-o deja! Chiar o sa ragusesc daca tot repet! *laughs* Si pana atunci eu ma duc sa termin si ultimele doua volume.