sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Ce mi-am mai luat #11

Salut. Voiam sa postez atunci cand primeam toate coletele si sa fac o postare monstru, dar posta nu ma ajuta deloc si am ajuns sa astept si doua, trei saptamani si sa  nu primesc nimic:|. Asa ca pe acelea le voi posta atunci cand vor ajunge la mine. (daca nu s-au ratacit) Aceasta postare va fi un amestec de carti cumparate si obtinute din schimburi; ma bucura foarte mult ca am mai adaugat niste titluri pe care le voiam de mult timp. Imi puteti spune si voi, intr-un comm, ce v-ati mai luat in ultima vreme:)

As fi vrut sa fac poze, dar n-am reusit si lumina e cam proasta. Asa ca pun poze de pe net ale copertilor. 

Obtinute la schimb:


Cumparate:
(profitand de reducerea de 50%)


Siii nu in ultimul rand castigata la un concurs:


Si acum timp s-avem de citit. E-book-urile din pc nu vi le mai arat, caci fac un postzilla:)). Dar multe le gasiti la concursul de pe bara din dreapta.

0 comentarii: