miercuri, 2 ianuarie 2013

RECENZIE - Altfel de ingeri (Altfel de ingeri #1) de Lili St. Crow

Descriere:

DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

 Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută – totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. 

Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

RECENZIE:

Vi s-a intamplat vreodata sa auziti atatea pareri rele despre o carte incat sa ajungeti la concluzia ca nu-i buna de nimic fara ca măcar s-o fi citit? Am patit asta pe propria piele cu cartea de fata. Ca orice citititor inrait ce sunt mai îmi arunc ochii si pe diverse bloguri cu si despre carti, citesc recenzii si îmi fac pareri *preconcepute* bune sau nu. Ca orice om, desi ştiu ca parerile or semana sau nu cu ale mele ţin cont de ele si ajung sa fiu reticenta legata de o serie sau carte.

 Aşa ca aveam cartea aceasta cred de vreo patru luni in biblioteca, pusa intr-un colt si mereu fugeam de ea. Pana mi-am zis „gata, azi o citesc orice-ar fi!”. Ghiciti ce? Toate acele pareri rele mie mi s-au parut nefondate pentru ca aceasta carte mi-a placut foarte mult. Comparativ cu cartile si seriile de genul in care tipa intra in probleme si vin monstri dupa ea si etc etc Dru e pe gustul meu. Adica nu e genul de printesa neajutorata, face fata provocarilor, nu se lasa cocolosita, desi când are mari probleme accepta ajutor, dar mai ales e realista. 

Actiunea e gradata, suspansul creste treptat odata cu inaintarea in poveste, cunosti personajele incet si te atasezi de ele. Rar mi se întâmpla sa ajung prinsa intr-o carte si sa citesc la ea pana sa o termin. Dar Dru m-a făcut curioasa si mai ales felul ei de a actiona, de a incerca sa fie matura si sa nu se lase dadacita nici de Graves si nici de Cris. Iar cei doi sunt draguti in felul lor. 

Deci, ca sa nu mă mai lungesc, pentru ca n-am de gand sa va zic ce se întâmpla in carte, pentru ca vreau ca voi sa descoperiti citind si murind din cauza suspansului *aşa cum am făcut eu pana am ajuns la ultima pagina* va zic doar ca merita, e o carte bine scrisa, descriere unde si cum trebuie, personaje realiste, bine conturate, actiune, creaturi ciudatele, puţin paranormal. Nu mai pot sa zic decat ca momentan aceasta carte e una din preferatele mele si ca-mi pare rau ca n-am citit-o mai devreme siiii… astept volumul urmator. 

5/5

1 comentarii:

Spybooks spunea...

Am citit "Altfel de ingeri" acum ceva vreme, si tot ce pot spune e ca am ramas impresionata. Mi-a placut actiunea, personajele... cam totul. Am vazut ca exista pareri si pareri despre cartea asta, dar mie mi-a placut. Am citit si al doilea volum si e destul de ok, dar parca primul ma prins mai bine. Acum astept sa pun mana pe volumul 3.:) De abia astept sa vad ce parere ai despre al doilea volum. :D.