miercuri, 10 iunie 2015

RECENZIE - Robotii din familia mea (Robotii #1) de James Patterson

Sammy Hayes-Rodriguez este un copil obişnuit, exceptând faptul că… trăieşte într-o casă plină cu roboţi!

Din familia lui de roboţi fac parte: Blitz (uriaşul care tunde gazonul), Dl. Mop-de-Fier (majordomul maniac), McAport (un câine-robot după care nu trebuie să strângi mizeria) şi de mulţi alţii.

Dar cea mai nouă achiziţie este E, cel mai enervant robot din lume. E este convins ca este fratele lui Sammy şi este hotărât să meargă cu el la şcoală. Când lucrurile scapă de sub control Sammy are de rezolvat o situaţie de urgenţă...

Iubesc sa citesc middle - grade si de fiecare data cand imi pica o astfel de carte in mana nu pot refuza!

Robotii din familia mea pe mine m-a cucerit de la coperta, pentru ca sa fim seriosi robotii aia arata super tare, apoi ilustratiile din interior sunt si mai frumoase, insa nici povestea nu se lasa mai prejos. E genul de roman pe care vrei sa-l citesti si-l devorezi intr-o clipa, indiferent ca esti in scoala generala, ai terminat-o sau esti ca mine si iubesti sa te mai intorci asa in acei ani, prin intermdiul cartilor.

N-am iubit scoala generala, dar cartea da! E scrisa extrem de bine, ilustratiile imbogatesc povestea si uneori chiar ai impresia ca citesti o banda desenata si un roman, in acelasi timp. Se intampla extrem de multe, actiunea si suspansul ating uneori cote maxime, iar robotii aia sunt geniali. As vrea si eu unul sau doi sau pe toti :))

Chiar nu vreau sa vorbesc multe despre ea si asta nu pentru ca n-as avea ce, dar nu-mi doresc sa dau spoilere din greseala. Insa va puteti imagina cat de tare e romanul asta daca mie mi-a placut, la varsta asta. Si i-a placut si fratelui meu, care l-a citit inaintea mea (este in scoala generala) si care m-a batut la cap apoi cateva zile ca sa-l citesc. Si ma bucur ca l-am ascultat!

Robotii din familia mea e genul de carte pe care o poti citi singur sau cu un frate, sora, verisor, prieten, amic, matusa, ce vrei tu; pentru ca e amuzant, interactiv, interesant si chiar original. N-am mai intalnit o asa idee si abordare pana acum si chiar a fost o lectura tare distractiva. Recomand romanul oricui, indiferent de varsta si dati-l si altora, caci meritam toti sa petrecem putin timp cu Sammy, E si restul robotilor.

Un roman bun pentru copii, pentru adulti si pentru copilul din noi! : ) Iar eu vreau continuarea acum. :))