vineri, 17 aprilie 2015

RECENZIE - Patimi de sucub (Georgina Kincaid #4) de Richelle Mead


  

Descriere:

PATIMA ATINGE COTE MAXIME…

Georgina a fost un sucub foarte, foarte rău… 

Dar în ultima vreme, din cauza despărţirii de scriitorul de succes Seth Mortensen, a devenit atât de nesuferită, încât Jerome, arhidemonul zonei Seattle, decide să o „detaşeze” trimiţând-o unui rival – dar şi punând-o să joace rolul de spion pentru el. Exilul în Nordul îngheţat – mă rog, în Vancouver – şi faptul că îl lasă pe Seth în braţele noii lui iubite sunt destul de greu de suportat. Apoi, Jerome este răpit şi, în mod misterios, toţi nemuritorii din subordinea lui îşi pierd puterile. 

Iar Georgina, mai nou muritoare, trebuie să-şi salveze şeful şi să afle cine i-a jucat pe degete – altfel se va dezlănţui iadul pe pământ...

RECENZIE:

Cred că volumul ăsta e unul din cele mai bune ale seriei şi chiar m-am simţit bine citindu-l, mai ales, că nu m-aşteptam să-mi placă aşa de mult. 

Georgina e una din eroinele mele preferate, dar nu întotdeauna sunt de acord cu hotărârile ei, şi au fost multe dăţi, de-a lungul seriei, când mi-am dat ochii peste cap sau îmi venea s-o scutur bine de tot. Dar de data asta mi s-a părut matură, sinceră cu ea şi cu cei din jur şi chiar s-a gândit bine înainte să facă ceva. Nu zic că suntem perfecţi sau că unii am fi mai buni, dar apreciez evoluţia ei şi chiar mi s-a părut mai matură acum. 

Nu vreau să vorbesc despre ce s-a întâmplat, pentru că e volumul patru, dar şi pentru că descrierea, după părerea mea, dezvăluie deja mult mai mult decât e necesar. Din această cauză v-aş sugera să citiţi volumul fără să o consultaţi; sau cum vă e mai bine. Oricum nu cred că asta îi scade cu ceva calitatea. 

Mi-au plăcut mult răsturnările de situaţie şi cred că fiecare personaj a fost necesar în această carte, chiar dacă unele sau mai ales unul m-a enervat puţin; sau mai tare că celelalte. M-au călcat pe bătături Dante şi Maddie, mai ales Maddie. Doamne, nu vreau să fiu rea, dar în toată bunătatea aia a ei, tare-mi vine s-o iau de păr. Iar Seth încă nu ştie ce vrea. Sau poate ştie. La fel şi Georgina. 

Plus că revin în scenă câteva personaje adorabile şi ironice de care mi-a fost dor. Şi sper să le mai văd. 

Recomand volumul şi seria celor care vor ceva amuzant, dar plin de acţiune, paranormal şi cu multe, multe scene picante!


0 comentarii: