duminică, 11 martie 2012

O crima anuntata



Locuitorii din Chipping Cleghorn sunt socati de anuntul aparut in gazeta locala in care se spune sec: "Este anuntata o crima care va avea loc vineri, 29 octombrie, la ora 18.30, la Little Paddocks. E oare o gluma copilareasca? O invitatie la o petrecere-surpriza? Sau o farsa menita sa o ingrozeasca pe Letitia Blacklock, proprietara de la Little Paddock? La ora stabilita, prietenii Letitiei, adunati la resedinata acesteia, constata ca anuntul nu a fost o simpla gluma caci luminile se sting si are loc, intr-adevar, o crima... iar Miss Marple nu poate sa reziste tentatiei de a face propria investigatie, prin propriile metode. 
____________________ 

Trebuie sa recunosc ca n-am prea avut tragere de inima sa incep aceasta cartulie, caci fiind prima de la aceasta autoare si eu nefiind fana a genului am crezut ca n-o sa mă incante si poate nici n-o sa trec de jumatate. Dar gandindu-mă ca unei bune prietene ii place mult autoarea si mi-a tot zis de ea am hotarat sa încerc. Si am ajuns sa devorez cartea. Nu neaparat pentru ca ar avea un stil extraordinar si nişte descrieri ce te dau pe spate sau nişte personaje geniale, ci suspansul ce se creaza prin nişte fraze si propozitii simple si micile detalii. Deci sincer daca pe la inceputul cartii si pe la jumatate mai banuiam cine e criminalul la final am ramas masca. Adica mi se parea un lucru imposibil sa fie acea persoana si mai ales sa nu fie cine credeam ca e. Am toate laudele pentru aceasta carte si pentru autoare si cred c-am sa mai citesc de la ea. Va recomand.

Pzzike

2 comentarii:

Diana spunea...

o carte gen politista cred..

Oanaaa. spunea...

Da Katherine, Agatha Christie scrie numai romane politiste. Mie imi plac, AC e geniala!