sâmbătă, 1 februarie 2014

Weekly Reading #14 / Wrap up January

Sal'tare!

Iata ca luna ianuarie s-a dus, azi este intai februarie. Sincer, pentru mine prima luna din an mereu trece foarte repede, dureaza ceva sa ma obisnuiesc. Cu ce? Cu faptul c-a inceput un nou an si eu sunt cel mai lenes om posibil, mai ales cand am avut vacanta aproape toata luna ianuarie. Insa am citit, mult. Si ma bucur. 

Care-i faza cu titlul postului, probabil va-ntrebati. Dupa cum stiti anul trecut am creat rubrica weekly reading, insa cum uitam sa postez la sfarsit de saptanmana sau uneori nu citeam decat o carte, si n-avea rost sa postez, am schimbat tactica. Postam la final de luna, insa titlul ramasese tot weekly reading. Acum ca-i inceput de an am zis ca-i bine de-o schimbare, asa ca transform titlul rubricii in Wrap up. Ce inseamna asta?  O sa postez la finalul fiecarei luni, ca pana acum, doar ca titlul va fi acesta. Acum, lasand vorbaria o sa va zic ce-am citit in ianuarie. Daca vreti sa ne imprietenim pe goodreads ma gasiti aici ! :)

In Ianuarie am citit :

Shadow and Bone (The Grisha, #1) by Leigh Bardugo - aparuta si la noi cu titlul Regatul umbrelor (v-am lasat si linkul spre recenzie)
The Witch of Duva (The Grisha, #0.5) by Leigh Bardugo
The Tailor (The Grisha, #1.5) by Leigh Bardugo
Before I Fall by Lauren Oliver - aparuta la noi sub titlul O zi din sapte 
Vise de sucub (Georgina Kincaid, #3) de Richelle Mead
Tragic (Rook and Ronin, #1) by J.A. Huss
Graffiti Moon by Cath Crowley
Speak by Laurie Halse Anderson
Angus, Thongs and Full-Frontal Snogging (Confessions of Georgia Nicolson, #1) by Louise Rennison
172 Hours on the Moon by Johan Harstad 
Permanent Lines by Ashley Wilcox - gasiti recenzia mea publicata pe Carti cu colti aici
Codul blestemat de Adam Blake - recenzie
Psycho Inside Me by Bonnie R. Paulson - review / recenzie
Legend (Legend, #1) by Marie Lu - recenzie
Prodigy (Legend, #2) by Marie Lu - recenzie
The Kite Runner by Khaled Hosseini - aparuta la noi sub titlul Vanatorii de zmeie
Escape from Eden by Elisa Nader - review / recenzie
RATGIRL: Song of the Viper by Gayle C. Krause - review / recenzie
Ucenicul Vraciului (Cronicile Wardstone #1) de Joseph Delaney
Prince Charming by Sara Celi - review / recenzie
Blestemul Vraciului ((Cronicile Wardstone #2) de Joseph Delaney
Concealed (Hidden, #1) by Victoria Michaels - review / recenzie


Destul de bine, nu?:)) Ma bucur ca am avut timpul si placerea sa citesc atat de multe carti si poate va fi asa tot anul. Chiar daca nu am facut recenzii tuturor cartilor (ar fi fost un pic extrem) mi-au placut foarte mult si vi le recomand si voua, daca sunt genul vostru. 

Imi puteti spune in comentarii voi ce-ati citit in Ianuarie:)

2 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Acum ma simt naspa :))) cred ca vreo 3 sau 4 carti am reusit sa citesc in ianuarie. Shame on me -_-
Cum ti s-a parut Speak?

Pzzike spunea...

A fost ok, desi datorita recenziilor de care ma tot lovisem, m-asteptam la mai mult.